Wsparcie SiteCare
Wraz z zakupem sklepu, otrzymasz od nas wsparcie zespołu SiteCare, który specjalizuje się w utrzymaniu sklepów WooCommerce.
Co dokładnie otrzymujesz w ramach wsparcia?
Zapewniamy wsparcie, aktualizacje i hosting, aby Twój sklep był zawsze bezpieczny i działał szybko.
Hosting
Zainstalujemy i utrzymujemy Twój sklep na szybkich i bezpiecznych serwerach The Camels.
Aktualizacje
Zapewniamy aktualizacje WooCommerce, motywu i wtyczek, które są częścią zakupionego pakietu.
Pomoc techniczna
Jeśli masz pytania dotyczące obsługi sklepu lub wtyczek, służymy Ci pomocą.
Co nie jest objęte zakresem wsparcia?
Rozwój sklepu, środowisko testowe lub pomoc do zewnętrznych wtyczek nie są objęte podstawowym wsparciem, ale możesz je dokupić.
Rozwój sklepu
Rozwój sklepu jest płatną usługą realizowaną przez Inspire Labs, a jej koszt jest uzależniony od zakresu prac.
Zewnętrzne wtyczki
Jeśli zdecydujesz się na instalację zewnętrznych wtyczek, nie udzielamy do nich wsparcia, ani aktualizacji.
Środowisko testowe
Środowisko testowe jest wierną kopią sklepu i może służyć do testowania nowych rozwiązań zanim trafią na produkcję.
Co jeśli Twoje potrzeby są większe?
W ramach zakupu WP Shop otrzymujesz podstawowe wsparcie, które wystarczy dla większości klientów. Jeśli jednak masz większe potrzeby, możesz dodatkowo dokupić jeden z naszych płatnych pakietów SiteCare.
E-Commerce
550 zł / mc
- cykliczne aktualizacje WordPress i WooCommerce
- hosting WordPress SSD
- certyfikat SSL
- wdrożenie podstawowych zabezpieczeń WordPress i WooCommerce
- 2 godziny miesięcznie na dowolne prace przy serwisie
- mailowa obsługa zgłoszeń
- maksymalny czas czas reakcji na zgłoszenie: 24 godziny
- środowisko testowe, system kontroli wersji kodu Gitlab i jakości Sonar
- optymalizacja szybkości działania
- monitoring 24/7
Enterprise
990 zł / mc
- cykliczne aktualizacje WordPress i WooCommerce
- hosting WordPress SSD
- certyfikat SSL
- wdrożenie zaawansowanych zabezpieczeń WordPress i WooCommerce
- 5 godzin miesięcznie na dowolne prace przy serwisie
- mailowa i telefoniczna obsługa zgłoszeń
- maksymalny czas czas reakcji na zgłoszenie: 8 godzin
- środowisko testowe, system kontroli wersji kodu Gitlab i jakości Sonar
- zaawansowana optymalizacja szybkości działania
- monitoring 24/7, powiadomienia SMS